02191079805

مشاوره مهاجرتی

آوسبیلدونگ آشپزی آلمان

آنچه در این مقاله میخوانیم

مردان و زنانی که  علاقه به اشپزی یا شیرینی پزی دارند فرصتی برایشان ایجاد شده که می توانند در حرفه مورد علاقه خود به کاراموزی بپردازند.با دانستن این نکات مهم در ادامه به بررسی آوسبیلدونگ اشپزی و شیرینی پزی در آلمان خواهیم پرداخت.

قبل از هرچیز برای کسانی که درمورد آوسبیلدونگ آلمان اطلاعاتی ندارند توضیح مختصری میدهیم.دوره های کاراموزی اوسبیلدونگ کشور آلمان همانطور که از نامش پیداست دوره های کارآموزی هستند که متقاضیان همراه با آموزش و کار به یادگیری و کسب مهارت در زمینه مورد علاقه خود زیر نظر کارفرما می پردازند.

به دنبال پرورش نیروی متخصص با انتخاب مراکز صحیح آموزشی دوره آسبیلدونگ رایگان خواهد بود.پس از گذراندن دوره ها و قبولی در آزمون نهایی به شرکت کننده مدرک معتبر جهانی اعطا خواهد شد و این مدرک تاثیر زیادی روی تقویت رزومه شما خواهد داشت.این بدان معناست که اگر متقاضی تصمیم خود را برای کشور محل کار خود تغییر دهد با مدرک آشپزی آسبیلدونگ و مهارت های درجه یک در سطح جهانی آموخته می تواند به سادگی به دنبال کار به عنوان آشپز در کشورهای دیگر هم باشد.

آیا گذراندن دوره آوسبیلدونگ آشپزی برای آشپز شدن در آلمان ضروری است؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید شرایط فرد را آنالیز کرد.اگر متقاضی هیچگونه تجربه ای در زمینه آشپزی نداشته باشند بسیار سخت می توانند بدون آموزش و کارآموزی کار پیداکنند و می توان گفت عملا غیر ممکن است.

اگر فرد علاقه مند به آشپزی دارای تجربه باشد صدور ویزای کاری وی بستگی به کارفرما دارد.اگر کارفرما تشخیص دهد که توانایی شما در حد نیاز اوست ممکن است شمارا یپذیرد اما همینجا باید بگوییم  که احتمال گرفتن کار از این روش بسیار پایین است چراکه گاها مواردی وجود داشته که کارفرما با اینکه متقاضی آموزش های لازم را دیده است اما از وی درخواست کرده است که دوره های آوسبیلدونگ آشپزی را بگذراند.

نتیجتا می توان گفت کم ریسک ترین و بهترین راه همین دوره های آسبیلدونگ خواهد بود پس چه بهتر که اگر برای مهاجرت به آلمان مصمم هستید هر چه سریع تر گام اول یعنی شروع یادگیری زبان آلمانی را بردارید.

مهارت های لازم برای آشپزی در آلمان

معمولا برای استخدام به عنوان آشپز در رستوران ها به خصوص رستوران های حرفه ای شما برای گرفتن کار لازم است به طور آزمایشی غذایی را درست کنید و مهارت هایی که دارید را به نمایش بگذارید.

دوره های آوسبیلدونگ آشپزی در آلمان

کسانی که در دوره ی آوسبیلدونگ آشپزی شرکت کرده اند جای نگرانی نخواهند داشت زیرا تمامی مهارت های لازم به طور مفصل به آنها آموزش داده خواهد شد و حتی گاها کارفرما پس از مشاهده مدرک آشپزی آوسبیلدونگ دیگر نیازی به تست نمی بیند.

مهارت های آموزش داده شده در دوره آوسبیلدونگ آشپزی آلمان عبارتند از:

  • برش مواد غذایی(مانند هویج،پیاز و غیره) به صورت حرفه ای و بهینه

  • ترکیب درست و به جای مواد غذایی برای درست کردن غذای بی نقص
  • تهیه غذاهای اصیل آلمانی مطابق با ذائقه مردم آلمان
  • اصطلاحات آلمانی مربوط به آشپز و آشپزخانه جهت هماهنگی برای کار تیمی درست کردن غذا
  • تهیه و ارائه منو برای رستوران های هفتگی به طور روزانه
  • نحوه برخورد با مواد حساسیت زا
  • آشنایی با قوانین آشپزی تجاری آلمان

مهارت زبان لازم برای آوسبیلدونگ آشپزی در آلمان

بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کاری هستند اما حاضر نیستند به یادگیری زبان آلمانی بپردازند.درست است که آلمان از معدود کشورهای اروپایی ارزان قیمت در زمینه تحصیل و کار است اما هر چیزی هزینه ای دارد و هزینه مهاجرت به آلمان بدون سرمایه زیاد یادگرفتن زبان است.

خودتان را به جای آَشپزی در آلمان بگذارید که قادر نیست آلمانی صحبت کند و درکی از این زبان ندارد.حتما متوجه شده اید که بدون دانستن این زبان هماهنگی با تیم آشپزخانه،تعامل با مدرسین آوسبیلدونگ آشپزی و از همه مهم تر مشتریان غیرممکن است.

از این رو برای شرکت در دوره های کارآموزی آشپزی آلمان نی بایست حداقل مدرک B1 زبان آلمانی را داشته باشید پس سعی کنید از همین امروز برای مهاجرت به آلمان و زبان برنامه ریزی کنید.

مدرک زبان برای آوسبیلدونگ آشپزی

آوسبیلدونگ شیرینی پزی در آلمان

آوسبیلدونگ شیرینی پزی آلمان

کیک ها و شیرینی ها همواره مورد علاقه تمام مردم جهان قراردارد و این علاقه باعث به وجود آمدن نیاز به نیروی کار در زمینه شیرینی پزی است.پیش تر گفتیم که از مزایای دوره های کارآموزی آوسبیلدونگ تنوع در رشته های موجود و آزادتر بودن متقاضی در انتخاب علایق خود است.یکی از این رشته های اضافه شده دوره شیرینی پزی آوسبیلدونگ است که در ادامه به بررسی بیشتر آن می پردازیم.

شرکت در دوره آوسبیلدونگ شیرینی پزی مناسب چه کسانی است؟

اولین کسانی که می توانند به گره زدن آینده شغلی خود به شیرینی پزی فکر کنند مسلما طرفدارن و علاقه مندان به شیرینی پزی است.چرا که این دوره ساعت ها به تزیین و درست کردن انواع نان وشیرینی مشغول خواهید بود و بدون داشتن علاقه قلبی هرروزتان طاقت فرسا خواهد بود.

همچنین اگر احساس میکنید در تزئین سفره و یا مواد غذایی علاقه و استعداد بالایی دارید باید بدانید که از فاکتورهای مهم تمایز شیرینی پز حرفه ای با حقوق بالا و شیرینی پز معمولی همین خلاقیت است و با خلاقیت در تزئین کیک ها و شیرینی ها می توانید نظرهارا به خود جلب کنید و به سرعت پله های رشد را بپیمایید.

کارآموزی شیرینی پزی در آلمان

دوره آوسبیلدونگ شیرینی پزی به چه صورت است؟

این دوره مانند اکثریت دوره های Ausbildung و همچنین آوسبیلدونگ آشپزی آلمان به صورت ترکیبی ارائه خواهد شد یعنی آموزش های عملی و تئوری را در برد خواهد داشت و در انتها نیز آزمون های عملی و کتبی از شرکت کننده گرفته می شود و در صورت قبولی مدرک معتبر خود را دریافت خواهد کرد.

همچنین مانند آشپزی دوره آوسبیلدونگ شیرینی پزی نیز نیاز به تسلط نسبی به زبان آلمانی یا همان سطح B1 دارد.هنگام کارآموزی برای گذراندن و تامین هزینه های زندگی حقوق دریافتی خواهید داشت و می توانید حتی در حین تحصیل نیز زندگی معمولی مرفه ای را در آلمان داشته باشید.

فرصت های شغلی شیرینی پزی در آلمان

برای استخدام و کار به صورت تمام وقت در آلمان به عنوان شیرینی پز باید مدرک آوسبیلدونگ خود را با موفقیت دریافت کنید.

پس از گرفتن مدرک می توانید در رستوران ها،شیرینی پزی ها،کافه ها و نانوایی ها مشغول به کار شوید.موقعیت های متعددی برای شما نه به عنوان شیرینی پز بلکه به عنوان یک هنرمند وجود دارد به عنوان مثال حتی در هتل های آلمان می توانید با حقوق خوب استخدام شوید.

مهاجرت کاری از طریق آوسبیلدونگ آشپزی و شیرینی پزی به آلمان

پس از گذراندن دوره تحصیلی خود و همچنین کارکردن در کشور آلمان به راحتی می توانید ویزای کاری خود را به اقامت دائم در آلمان تغییر دهید.هراگشت همواره کوشیده است در این راه یار و یاور شما عزیزان برای امور مهاجرتی باشد.

معرفی دوره کارآموزی آوسبیلدونگ آلمان
آنچه در این مقاله میخوانیم
درخواست مشاوره رایگان

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی
انگلیسی
روسی