02191079805

مشاوره مهاجرتی

اخذ ویزای توریستی هلند

آنچه در این مقاله میخوانیم

شرایط اخذ ویزای توریستی هلند چیست؟چه مدارکی را باید برای درخواست ویزای توریستی هلند آماده کنیم؟ این دو سوال پرتکرار ترین سوالاتی هستند که افراد قبل از سفر به این کشور به دنبال پاسخ آن هستند از این رو در این نوشته سعی داشته ایم که اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

شرایط ویزای توریستی هلند

کشور هلند یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که در غرب اروپا واقع شده است.این کشور پر از جاذبه های توریستی در شهرهای مختلف خود است که معروفترین آن پایتختش آمستردام است.به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان همراه درخواست زیادی برای ویزای هلند وجود داشته است اما آیا این ویزا به همه تعلق می گیرد؟

 

ویزای توریستی هلند اصولا با اهداف گردشگری و بازدیدی به متقاضیان داده می شود و افرادی که قصد دارند جهت بازدید از مکان های دیدنی،خانواده یا شرکت در جلسات کاری و علمی اقامت موقتی در هلند داشته باشند،برای این ویزا اقدام می کنند.مهم ترین نکات مربوط به پروسه درخواست،آماده سازی مدارک بدون هیچ گونه نقص و اثبات اهداف تفریحیتان است چرا که دولت نمی خواهد هزینه های اضافی بابت پناهندگان بپردازد.  

انواع ویزای توریستی هلند

اهداف افراد از سفر توریستی به هلند متفاوت است:

ویزای گردشگری هلند

هلند بین ده کشور برتر در زمینه جاذبه های توریستی است و زیبایی های بی نظیری مانند راه آب های داخل شهر آمستردام،مناطق بکر طبیعی پوشیده از گل های لاله و روستاهایی با معماری بسیار جذاب به همراه آسیاب های بادی همواره توریست های زیادی را به خود جذب می کند.شاید این جذابیت ها باعث شده است که شما نیز برای تعطیلات خود سفر به این کشور را برنامه ریزی کنید از این رو باید برای ویزای گردشگری هلند اقدام کنید.

ویزای بازدید از خانواده

همه کسانی که به هلند سفر می کنند لزوما قصد گردشگری و گذراندن تعطیلات را ندارند بلکه قصد دارند عزیزان خود را در این کشور ملاقات کنند.در صورتی این ویزا برای شما صادر می شود که فردی که در هلند اقامت دارد برای شما دعوتنامه ای با ذکر کامل مشخصات خود و شما ارسال کند و شما با داشتن کد شناسه از این دعوتنامه به سفارت مراجعه می کنید و با شانس بالایی ویزای بازدید از خانواده در هلند را دریافت می کنید.

ویزای موقت شرکت در همایش های علمی یا کاری

سالانه ممکن است جلسات و سمینارهای معتبر بین المللی زیادی چه در زمینه های پژوهشی و چه در زمینه های ارتقاء بیزینس و کسب و کار در هلند برگزار شود.از این رو اگر مسئولین این همایش ها برای شما دعوتنامه ای جهت شرت در مراسم ارسال کنند به راحتی می توانید به هلند سفر کنید و ریسک ریجکتی در این مورد بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

ویزای درمانی هلند

امیدواریم که این ویزا هیچ گاه به کارتان نیاید اما بسیاری از افراد هستند که بیماری های خاص دارند و یا همان بیماری های نیمه حاد خود را ترجیح می دهند به دست برترین پزشکان جهان بسپارند.برای اخذ این ویزا لازم است که تمامی مدارک پزشکی خود را همراه با تمکن مالی کافی برای انجام روند درمان ارائه دهید.

اخذ ویزای توریستی هلند

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی هلند

بارها در مقالات مربوط به انواع ویزا گفته ایم که در تمامی پروسه های درخواست ویزای کشورها،اگر مدارک متقاضی ناقص باشد صد در صد ریجکتی اتفاق می افتد و از این رو مهم ترین بخش همین تهیه کردن مدارک است.مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی هلند عبارتند از:

مدارک ویزای توریستی هلند

به دلیل شرایط کرونایی ،ممکن است مدارک دیگری مانند واکسیناسیون و نتیجه تست منفی کرونا نیاز باشد.واکسن های مورد تایید هلند عبارت اند از :فایزر و بیون تک،مدرنا،آسترازنکا،جانسون اند جانسون و سینوفارم.

مراحل اخذ ویزای توریستی هلند

قدم اول برای دریافت ویزای توریستی هلند مراجعه به سایت vfs  و ارسال یک ایمیل درخواست به آدرس appt.netherlands@vfshelpline.com برای رزرو وقت مصاحبه حضوری در سفارت اقدام کنند.

در صورتی که اطلاعات خواسته شده را به طور صحیح و کامل وارد کنید،یک وقت ملاقات به شما داه می شود و شما می توانید به سفارت جهت انجام گام های بعدی مراجعه کنید.آدرس سفارت هلند در ایران به شرح  زیر است:

میدان هروی، خیابان موسوی (گلستان پنجم)، مرکز تجاری هروی سنتر، طبقه ۴ (دسترسی تنها از آسانسورهای ضلع شمالی)

پس از مراجعه به سفارت در صورتی که مدارک کاملی ارائه داده باشید و اهداف خود را از سفر موقت اثبات کرده باشید پس از گذشت مدت زمان معینی ویزای توریستی کشور هلند را دریافت خواهید کرد.

ویزای گردشگری هلند
آنچه در این مقاله میخوانیم
درخواست مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی
انگلیسی
روسی