02191079805

مشاوره مهاجرتی

جاب آفر استرالیا

آنچه در این مقاله میخوانیم

جاب آفر استرالیا و شرایط دریافت ویزای جاب آفر استرالیا در این مقاله مورد بررسی قرار میگیرد با هراگشت همراه باشید تا شرایط و مراحل دریافت این پیشنهاد شغلی را با هم بررسی کنیم.

کشور استرالیا یک کشور مدرن و توسعه یافته است که مقصد خیلی از مسافران برای تفریح و زندگی میباشد، این کشور همواره به دنبال نیروی کار ماهر است و همین امر باعث شده است که این کشور گزینه ای مناسب برای مهاجرت کاری باشد.

جاب آفر استرالیا چیست؟

جاب آفر استرالیا  نوعی ویزا است که هرساله تعدادی زیادی از افراد به واسطه این ویزا به کشور استرالیا برای کار یا زندگی مهاجرت میکنند نحوه دریافت این ویزا سخت و غیر قابل ممکن نیست و به افراد و متقاضیانی تعلق میگیرد که بتوانند به واسطه داشتن مهارت و تخصص شغلی خود نظر کارفرمایان استرالیایی را به خود جلب کنند.

اگر برایتان سوال است که به طور کلی جاب آفر چیست می توانید از مطالب تهیه شده در مقالات دیگر ما به جواب سوالتان پی ببرید.

شرایط دریافت جاب آفر استرالیا

شرایط دریافت جاب آفر استرالیا به این نحو است که ابتدا باید تخصصی که دارید را به کارفرمای استرالیایی ثابت کنید و در مرحله بعد در کشور استرالیا کسی تخصص و مهارت کاری شما را نداشته باشد تا دولت استرالیا بتواند اجازه ورود و اقامت را به کشور استرالیا بدهد.

کارفرما باید آگهی استخدام را در روزنامه های کثیرالانتشار و سایت های معتبر کاریابی منتشر کند و بعد از این که فرد متخصص در این حوزه پیدا نشد میتواند به شما نامه پیشنهاد شغلی را ارسال کند.

در مرحله بعدی کارفرمای استرالیایی برای اینکه بتواند جاب آفر استرالیا را به اجرا بگذارد نیاز دارد ثابت کند که فردی که درخواست ویزای کارفرمای استرالیا را داده است بر چه اساسی و چگونه این صلاحیت را دارا است تا آن پست شغلی را اداره کند. در این صورت شرایط اخذ محقق می‌شود و کارفرما می‌تواند شماره شناسایی (یا ID number) خود را به اداره مهاجرت کشور استرالیا بدهد.

ویزای جاب آفر استرالیا

اخذ انواع ویزای سابکلاس استرالیا با پیشنهاد کاری

ویزای سابکلاس 482 استرالیا

نام دیگر ویزای سابکلاس 482 استرالیا ویزای TSS میباشد که طی آن فرد متقاضی دریافت ویزای جاب آفر استرالیا به مدت یک دوره 4 ساله میتواند وارد استرالیا شود و به کار مشغول شود نکته ای که در ویزای سابکلاس 482 وجود دارد این است که شغل مورد نظر فرد متقاضی باید جز شغل های بلند مدت کشور استرالیا باشد.

درواقع ویزای سابکلاس 482 استرالیا برای جبران کمبود نیروی کار ماهر و متخصص است که با جذب نیروهای خارجی واجد شرایط از طریق پیشنهاد کاری امکان‌پذیر است.

ویزای سابکلاس 187 استرالیا

در این نوع از ویزای سابکلاس استرالیا فرد میتواند به یکی از روش های زیر امکان کار در کشور استرالیا را داشته باشد.

  1. داشتن پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرمای استرالیایی
  2. از طریق تبدیل کردن اقامت موقت استرالیا به اقامت دائمی این کشور
  3. با داشتن توافق کاری که مختص کارفرمایان خاص است.
در این ویزا فرد میتواند به اقامت کشور استرالیا برسد و مختص کار در شهر های کم جمعیت کشور استرالیا میباشد

ویزای سابکلاس 186 استرالیا

در این ویزای سابکلاس استرالیا فرد میتواند به اقامت دائم کشور استرالیا برسد و تفاوتی در کار در شهر های کشور استرالیا نمیکند، برای دریافت این ویزای سابکلاس لزومی ندارد فرد داخل خاک کشور استرالیا باشد بلکه میتوان در خارج از این کشور نیز برای دریافت این ویزا اقدام کند.

زمینه های کاری مورد نیاز برای دریافت ویزای جاب آفر استرالیا

کشور استرالیا دارای نرخ بیکاری بسیار پایین است بنابر این افرادی که به دنبال پیشنهاد شغلی از این کشور هستند بسیار زیاد هستند، در ادامه لیست  رشته هایی که کشور ایتالیا به آن نیاز دارد و راه برای دریافت ویزای جاب آفر استرالیا وجود دارد امده است.

  • مکانیک
  • پرستاری
  • حسابداری
  • مهندسی شهری
  • رادیوگرافی
  • بینایی‌سنجی
  • مهندسی مکانیک

در برخی از زمینه‌ها هم در کشور استرالیا کمبود نیرو وجود دارد ولی این نیاز به‌اندازه مشاغل بالا شدید و حاد نیست.

این زمینه‌های کاری عبارت‌اند از:

  • ساخت‌وساز
  • آموزش
  • زمینه‌های مالی
  • مراقبت از سلامت
  • مهندسی
سوالات متداول

بله خانواده فرد متقاضی دریافت ویزای جاب آفر نیز میتواند به استرالیا مهاجرت کنند.

بله بعد از گذراندن مراحل قانونی میتواند کار کند

یکی از مدارک لازم برای دریافت ویزای جاب آفر داشتن مدرک زبان با نمره 5 است

جاب آفر استرالیا
آنچه در این مقاله میخوانیم
درخواست مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی
انگلیسی
روسی