02191079805

مشاوره مهاجرتی

جاب آفر سوئد

آنچه در این مقاله میخوانیم

در این مقاله جاب آفر سوئد و شرایط دریافت اقامت کشور سوئد از طریق دریافت  ویزای جاب آفر سوئد به صورت کامل مورد بررسی قرار میگیرد پس در ادامه با هراگشت همراه باشید تا تمام نکات مهم را برای علاقه مندان به مهاجرت شرح دهیم.

جاب آفر سوئد چیست؟

به طور کلی جاب آفر را می توان دریافت پیشنهاد کاری از شرکت ها و کارفرماها تعریف کرد و بسیاری افراد با داشتن این پیشنهاد ها می توانند برای ویزای جاب آفر اقدام کنند و پس از مدتی کار کردن برای اقامت دائم خود اقدام کنند.

از آنجایی که می توان در شرکت های سوئد نیز کار کرد،با داشتن رزومه و دریافت پیشنهاد کاری می توان برای ویزای جاب آفر سوئد اقدام کرد.پس جاب آفر سوئد مناسب کسانی خواهد بود که علاقه مند به کار و مهاجرت به کشور سوئد هستند.

جاب آفر سوئد

چرا به دنبال جاب آفر سوئد باشیم؟

امروزه یکی از بهترین راه های مهاجرت مخصوصا کشورهای اروپایی مهاجرت از طریق کار می باشد.شرایط عمومی خوب و امنیت اقتصادی بالای این کشور باعث شده است که بسیاری از مردم جهان از جمله هموطنان عزیزمان به دنبال یک زندگی مرفه در شمال اروپا باشند.به دلیل شرایط خاص جغرافیایی این کشور شاهد آب و هوای ملایم و در زمستان ها شاهد هوای سرد هستیم.

کشور سوئد مناسب برای کار

جمعیت این کشور چیزی حدود 10 میلیون نفر است که 2.5 میلیون از این جمعیت را مهاجرین تشکیل می دهند.یعنی از هر 4 نفر در سوئد یک نفر مهاجر است و این نشان دهنده شرایط مطلوب این کشور است و از این رو بسیاری به دنبال دریافت جاب آفر از این کشور هستند.

چگونه باید برای ویزای کاری سوئد اقدام کرد؟

اگر قصد مهاجرت شغلی و اخذ ویزای کار سوئد را دارید،تنها گزینه پیش روی شما دریافت پیشنهاد شغلی از شرکت و کارفرماهای سوئدی و یا همان جاب آفر سوئد است.برای افرادی که کشور مبدا آنها خارج از اتحادیه اروپا است و علاقه مند به کار در سوئد هستند،طبق قوانین این کشور اجازه کار لازم است.

برای دریافت جاب آفر سوئد نیز شرایطی لازم است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت اما قبل از آن به نکته ی خیلی مهم زیر توجه فرمایید.

نحوه دریافت جاب آفر سوئد

شرایط و مدارک لازم برای ویزای جاب آفر سوئد

از آنجایی که تنها را مهاجرت شغلی به سوئد دریافت جاب آفر سوئد است باید ببینیم پیش از هر گونه اقدام شرایط عمومی آن چیست و آیا ما مناسب آن هستیم؟

شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای کار و جاب آفر سوئد عبارت اند از:

1-مدرک دانشگاهی حداقل لیسانس:

سوئد یکی از کشور هایی است که به مدرک دانشگاهی افراد اهمیت می دهد و حداقل مدرک لیسانس را مد نظر دارد.

2-سابقه کار:

متقاضی برای تخذ جاب آفر سوئد باید حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط با شغل مورد نظر خود را داشته باشد.بنابراین اگر سابقه کار ندارید این روش برای شما مناسب نخواهد بود.

مدارک لازم برای جاب آفر سوئد
مدارک لازم برای مهاجرت شغلی به سوئد

3-مدرک زبان:

این مورد کاملا بستگی به شغل و کارفرمای مورد نظر دارد اما معمولا برای دریافت تضمینی جاب آفر سوئد،حداقل آیلتس با نمره 6 توصیه می شود.پیشنهاد می کنیم که برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر با مشاورین هراگشت در ارتباط باشید.

4-رزومه:

رزومه شما اولین چیزی است که کارفرما قبل از استخدام شما آن را بررسی می کند.هر چقدر رزومه قوی تری داشته باشید،شانس پذیرفته شدن شما بیشتر بوده و جاب آفر سوئد به شما تعلق خواهد گرفت.

پس از اینکه از دارا بودن شرایط اخذ جاب آفر سوئد اطمینان پیدا کردیم،آماده کردن مدارک لازم برای پروسه ویزای کاری سوئد الزامی است:

  • فرم درخواست ویزای کار سوئد
  • عکس
  • پاسپورت معتبر
  • نامه جاب آفر سوئد
  • تمکن مالی
درخواست ویزای کار سوئد

مراحل دریافت جاب آفر سوئد

بعد از بررسی شرایط نوبت به چگونگی دریافت Job Offer از کارفرماهای سوئدی می رسد:

پیدا کردن شغل مناسب در سوئد:

اولین گام مسلما یافتن شغل مناسب با رزومه و علایق شخصی متقاضی خواهد بود.موسسه مهاجرتی هراگشت می تواند لیست شغل های مناسب شما در سوئد را به شما پیشنهاد دهد اما می توانید از وب سایت های موجود در اینترنت که مخصوص پیدا کردن شغل هستند نیز کمک بگیرید.

مصاحبه شغلی و اخذ جاب آفر سوئد:

پس از اینکه شغل مورد نظر را پیدا کردید،با فرستادن رزومه خود و اپلای برای کار زیر نظر کارفرمای مورد نظر در صورتی که تایید اولیه وی را دریافت کردید در مصاحبه شغلی حضور پیدا خواهید کرد.در این جلسه باید سعی کنید با اعتماد به نفس به مقدار مناسب حاضر شوید و توانایی های خود را بازگو کنید به نحوی که کارفرما متقاعد شود که شما مناسب کار هستید.البته این بخش ممکن است برای همه کارها الزامی نباشد و بستگی به شغل مورد دارد.

آماده کردن مدارک درخواست ویزای کار سوئد و شروع پروسه اداری:

مدارک گفته شده در قسمت بالا را آماده کنید و با نامه دریافتی جاب آفر خود از کارفرمای سوئدی وارد پروسه اخذ ویزا شوید.

اخذ اقامت دائم با جاب آفر سوئد

افرادی که موفق شوند با موفقیت یک پیشنهاد شغلی از سوئد دریافت کنند و مشغول به کار در این کشور شوند،پس از گذشت پنج سال و پرداخت منظم مالیات و کار در این کشور می توانند وارد پروسه اخذ اقامت دائم سوئد شوند.

پس از اخذ اقامت دائم به مدت 1 الی 3 سال و قبولی در آزمون های شهروندی این کشور،تطابق پذیری متقاضی با سوئد بررسی خواهد شد و در صورت موفقیت می توان شهروندی سوئد را نیز کسب کرد.

موسسه مهاجرتی هراگشت می تواند در تمام این مسیر از پیدا کردن شغل مناسب برای شما و دریافت جاب آفر سوئد تا  صدور ویزای کار سوئد در کنار شما باشد و شمارا یاری دهد.اگر احساس می کنید که به زندگی و کار در سوئد علاقه مند هستید با مشاورین مجرب ما تماس بگیرید و گام مهمی را در زندگی خود بردارید.

سوالات متداول جاب آفر سوئد

مهم ترین شرط داشتن نامه ی جاب آفر سوئدی است.تسلط به زبان انگلیسی یا سوئدی نیز و داشتن تجربه در شغل مورد نظر از فاکتور های مهم صدور موفقیت آمیز صدور کاری سوئد خواهند بود.

بله اگر همسر فرد شرایط خاص مورد نظر کشور سوئد را داشته باشد می تواند با ویزای همراه به همراه فرزندان زیر 18 سال به این کشور مهاجرت کند.

خیر،برای مهاجرت شغلی به سوئد حتما باید نامه جاب آفر سوئد داشته باشید تا بتوانید به این کشور سفر کنید و شاغل شوید.

می توانید از موسسه های مهاجرتی مانند هراگشت کمک بگیرید و یا از وبسایت های بین المللی مربوط به یافتن شغل کمک بگیرید.

جاب آفر سوئد
آنچه در این مقاله میخوانیم
درخواست مشاوره رایگان
فارسی
انگلیسی
روسی