02191079805

مشاوره مهاجرتی

جاب آفر چیست

آنچه در این مقاله میخوانیم

در این مقاله قصد داریم که در خصوص این موضوع که جاب آفر چیست برای شما مخاطبین عزیز توضیحاتی ارائه دهیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

یکی از راه های مهاجرت جاب آفر است که ما در این مقاله به صورت کاملا تخصصی این موضوع را بررسی میکنیم، با هراگشت همراه باشید.

جاب آفر چیست ؟

در حالت کلی جاب آفر پیشنهاد کاری از کارفرمایان خارج از کشور میباشد، امروزه یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین راه های مهاجرت مهاجرت برای اشتغال میباشد.

در این روش افراد به دنبال پیشنهاد های کاری از ارگان ها، کمپانی ها و یا حتی کارفرمایان خارج کشور می باشند زمانی که پیشنهاد کاری برای فرد متقاضی ارسال شد شرایط رزومه و سابقه فرد مورد مقایسه قرار میگیرد.

در صورتی که فرد شرایط مساعدی برای مهاجرت کاری داشته باشد اقدام های خود را در این زمینه آغاز میکند، لازم به ذکر است که متقاضیان باید با مشاوران و وکلای مهاجرتی در خصوص جاب آفر و نهوه ی اقدام برای انجام کار هایشان در ارتباط باشند و مشاوره بگیرند.

چون در این پروسه بسیار نکات ظریفی وجود دارد که غفلت از آنها ممکن است شرایط مهاجرت را برای شما سخت تر کند.

جاب آفر چیست

نحوه دریافت جاب آفر

جاب آفر به معنی پیشنهاد شغلی میباشد، در این روش باید یک شرکت رسمی خارجی به متقاضی درخواست رسمی کار ارسال کند به کمک جاب آفر راحت تر و سریع تر میتوان اقامت کشور های اروپایی را به دست آورد.

به طور کلی نحوه در یافت جاب آفر از سمت متقاضی شروع میشود، فرد متقاضی باید  مرتبا برای شرکت های رسمی رزمه ارسال کند و شرکت ها نیز به طور دائم رزومه های دریافتی خود را بررسی میکنند، در صورتی که متقاضی واجد شرایط باشد میتواند جاب آفر دریافت کند.

قوانین جاب آفر

بر اساس قوانین اتحادیه اروپا شرکت های اروپایی برای جذب نیروی کار ابتدا باید از نیروی کار اتحادیه اروپا استفاده کنند طبق قانون شرکت ها به مدت 6 ماه آکهی استخدام را درون کشور مبدا منتشر میکنند اگر نیروی کار مد نظر جذب نشد آگهی را به مدت 6 ماه در اتحادیه اروپا منتشر میکنند  در نهایت اگر نیروی کار پس از این مدت جذب نشد امکان جذب نیرو کار خارج از اتحادیه اروپا فراهم میشود.

به غیر از جاب آفر چه راه هایی برای مهاجرت وجود دارد ؟

به غیر از جاب آفر روش های زیادی برای علاقه مندان به مهاجرت وجود دارد از جمله اخذ ویزای جستوجوی کار که یکی از بهترین انواع ویزا می باشد ،در ویزای جستوجوی کار متقاضی برای مدت 3 تا 6 ماه ویزای موقت اقامت اروپا را به دست می آورد، طی این مدت فرد متقاضی باید به دنبال کار در حوضه تخصصی خود بگردد، در بسیاری از مواقع می توان با کمک این ویزا به اقامت اروپا رسید.

ویزای جاب آفر بهتر است یا ویزای جستوجوی کار ؟

دریافت اقامت از روش هایی مانند اقامت از طریق ویزای استارتاپ ویا ویزای کار آموزی چالش های متفاوتی دارد این موضوع در خصوص شیوه هایی مانند جاب آفر یا ویزای جستوجوی کار نیز صدق میکند درحالت کلی فرد متقاضی باید شرایط خاص خود و کشور مورد نظر را در نظر بگیرد و یکی از دو روش جاب آفر و ویزای جستوجوی کار را انتخاب کند .

جاب آفر و اقامت دائم

در اکثر روش های مهاجرتی فرد متقاضی ابتدا اقامت موقت کشور مورد نظر را دریافت میکند و پس از مدتی میتواند اقامت دائم
را نیز دریافت کند، جاب آفر نیز از این روند مستثنی نیست.
فرد متقاضی ابتدا اقامت موقت را دریافت میکند و پس از گذشت 5 سال اقامت دائم کشور مورد نظر خود را دریافت میکند.
البته باید توجه داشت که متقاضی باید در مدت اقامت موقت تمام قوانین و مقررات را با دقت رعایت کند.

دریافت جاب آفر در کدام کشور ها آسان تر است ؟

دریافت ویزای جاب آفر در اکثر کشور ها اروپایی شرایط یکسانی دارد گر چه هراگشت در مقاله آوسبیلدونگ آلمان مفصل راج به تمامیه مشاغل و رشته ها برای مهاجرت  به اروپا را بررسی کرده است اما در زمینه اخذ ویزای جاب آفر نمیتوان کشور خاصی را مطرح کرد چرا که در جاب آفر بیشتر از کشور، باید به شرایط شرکت ها و خود فرد متقاضی  توجه داشت.

ویزای جاب آفر
سوالات متداول

برای گرفتن جاب آفر باید در قدم ائل رزومه خوبی داشته باشید بعد بع زبان بومی کشوری که میخواهید مهاجرت کنید مسلط باشید و در نهایت با کارفرما ارتباط بگیرید و قرار داد کاری امضا کنید.

برای دریافت جاب آفر شما باید تمکن مالی نشان دهید.

قبول شدن در مصاحبه با کارفرمایان به مهارت ها و رزومه شما بستگی دارد و هیچ تضمینی وجود ندارد اما هراگشت تنها 5 درصد مبلغ را ابتدا از شما دریافت میکند تا خیال شما راحت تر باشد.

جاب آفر چیست؟
آنچه در این مقاله میخوانیم
درخواست مشاوره رایگان

0 پاسخ

فارسی
انگلیسی
روسی