02191079805

مشاوره مهاجرتی

جاب آفر کانادا چیست و شرایط دریافت ویزای جاب آفر کانادا

آنچه در این مقاله میخوانیم

یکی از راه های معتبر مهاجرت به کانادا دریافت جاب آفر کانادا میباشد که خیلی از علاقه مندان به مهاجرت را به خودش مجذوب کرده است.

هرساله افراد زیادی بزای کار به کانادا مهاجرت میکنند، بسته به شرایط هر فرد راه و روش خای زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که یکی از بهترین و معتبرترین  راه های مهاجرت به کانادا دریافت جاب آفر کانادا میباشد .

جاب آفر کانادا به پیشنهاد شغلی که از یک کارفرمای کانادایی به فردی که داری یک تخصص خاص است و شرکت مورد نظر به آن تخصص نیاز دارد  داده میشود.

زمانی که میخواهید روند اکسپرس انتری را طی کنید برای دریافت جاب آفر کانادا با داشتن یک کارفرمای کانادایی معتبر شانس و امتیاز بیشتری را برای اخذ جاب آفر کانادا بدست می آورید.

با هراگشت همراه باشید تا سوال اصلی علاقه مندان مهاجرت به کانادا را که جاب آفر کانادا چیست پاسخ دهیم، و شرایط و قوانین دریافت ویزای جاب آفر کانادا را با هم بررسی کنیم.

جاب آفر کانادا چیست؟

یکی از راه های مهاجرت به کانادا دریافت جاب آفر کانادا میباشد، همان طور که در بالا گفته شد جاب آفر کانادا در حقیقت یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی میباشد.

حال سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که چگونه میشود با جاب آفر کانادا مهاجرت کرد؟

جاب آفر کانادا چیست : جاب آفر(Job Offer) در اصطلاح یعنی یک پیشنهاد شغلی، نتیجه ویزای جاب آفر کانادا ویزایی است که فرد به واسطه دریافت یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی دریافت می‌کنید و با استفاده از جاب آفر به کانادا مهاجرت می‌کنید.

 

ویزای جاب آفر کانادا

لازم به ذکر است که برای اخذ جاب آفر کانادا نیاز به یک دعوت نامه و پیشنهاد شغلی از کشور مقصد میباشد پس قبل از اقدام برای دریافت جاب آفر کانادا از نیاز کاری این کشور آگاه باشید که آیا تخصص کاری شما مورد نیاز کانادا برای دریافت جاب آفر کانادا میباشد یا نه.

به طور کلی جاب آفر کانادا یک پیشنهاد شغلی است که کارفرمای کانادایی برای فرد متخصص ارسال کرده است و اطلاعاتی از قبیل حقوق، ساعت کاری، مزایای کاری و … در آن آمده است .

قوانین اخذ جاب آفر کانادا

برای دریافت ویزای جاب آفر کانادا  از یک کارفرمای کانادایی، کارفرما باید قوانینی که به آن اشاره میکینم را رعایت کند.

کارفرمای کانادایی قبل از این که نیروی کار متخصص خارجی استخدام کند باید از آگهی استخدامش 6 ماه بگذرد اگر در این مدت نیروی کار متخصص پیدا نکرد میتواند از نیروی کار خارجی استفاده کند در حقیقت اولویت استخدام با نیروی کار کانادایی میباشد.

برای این که کارفرمای کانادایی بتواند جاب آفر کانادا را به نیروی کار خارجی بدهد باید 4 هفته از آگهی ان بگذرد.

کارفرما برای شغل های با درآمد بالا باید آگهی استخدام خود را در 3 منبع معتبر از روزنامه ها و یا سایت های کاریابی با بازدید بالا منتشر کند و برای شغل های عادی باید آگهی استخدام خود را در 5 منبع معتبر شغل را آگهی کند.

اگر پس از گذشت ۴ هفته از زمان انتشار آگهی شغلی، فردی از شهروندان یامقیمان دائم کانادا متقاضی کار پیشنهادی نشد، کارفرما باید از اداره کار وتوسعه اجتماعی کانادا (Employment and Social Development Canada) مجوز LMIA بگیرد.

یعنی نشان دهد که استخدام نیروی خارجی مورد نظر بر بازار کار کانادا تاثیر منفی ندارد و موجب بیکار شدن نیروهای کار آن نمی‌شود.

درخواست تایید LMIA باید حداکثر در مدت 3 ماه بعد از انتشار آگهی داده شود.

حقوقی که کارفرمایان برای افراد متقاضی دریافت جاب آفر کانادا پیشنهاد میکند نباید از حد استاندارد پایین تر باشد.

نحوه گرفتن جاب آفر از کانادا

با توجه به شرایط موجود، بسیاری از افراد قصد دریافت جاب آفر از کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق کار را دارند؛ چرا که می توانند با اخذ جاب آفر کانادا و مهاجرت به کانادا از این طریق، به راحتی اقامت کانادا را بدست آورند.

در حال حاضر کانادا جزو کشور هایی است که با توجه به کمبود نیروی کار در آن، می توان از روش های مختلفی ویزای کار این کشور را دریافت کرد.

دریافت ویزای کار، یکی از روش های محبوب و پرطرفدار برای متقاضیان مهاجرت به کانادا به شمار می رود؛ چرا که با دریافت ویزای جاب آفر  کانادا و همچنین پرداخت بیمه و مالیات خود می توان اقامت و پس از آن پاسپورت کانادا را بدست آورد.

یکی از سوالاتی که در ذهن متقاضیان اخذ جاب آفر کانادا نقش می بندد این است که روش دریافت جاب آفر در کانادا چیست و آیا امکان اخذ جاب آفر کانادا تضمینی وجود دارد؟ موسسه هراگشت شرایط بی نظیری را برای پیدا کردن جاب آفر در کانادا ایجاد کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، شما را دعوت به مشاوره رایگان می کنیم.

هزینه اخذ جاب آفر از کانادا

همان طور که میدانیم مهاجرت داری هرینه های جانبی است، و مهاجرت با روش اخذ جاب آفر از کانادا یکی از ارزان ترین روش های مهاجرتی است، برای شروع باید تمکن مالی داشته باشید.

اگر بخواهید با موسسه هراگشت  اقدام کنید باید ابتدا توسط مشاورین تلفنی ما شرایط تان بررسی گردد، خودتان نیز با توجه به جداول، امتیازات خود را بررسی کنید.

در صورتی که هم شما هم مشاور تلفنی تشخیص دادید که شرایط اولیه را دارید، باید رزومه شما برای کارشناس و وکیل کانادایی ارسال و توسط وی به بررسی گردد که در این مرحله بررسی وکیل کانادایی ۵۰ یورو هزینه دارد.

اگر شرایط شما توسط وکیل کانادایی بررسی و تایید گردید، می توانید برای دریافت جاب آفر کانادا اقدام کنید. شما برای اخذ جاب آفر کانادا   باید حتماً به اندازه کافی در حساب خود پول داشته باشید.

هزینه‌های مهاجرت شامل هزینه‌های درخواست ویزا، ترجمه مدارک، رفت و آمدهای سفارت، هزینه بلیط هواپیما و هزینه حداقل یک تا دو ماه زندگی در کانادا برای مهاجرت کاری کانادا است.

بنابراین باید تمکن مالی لازم برای پرداخت این هزینه‌ها را که حدود چهل تا پنجاه هزار دلار کاناداست، داشته باشید. اگر یک نفر باشید برای دریافت ویزا باید حدود ۱۳ هزار دلار کانادا در حسابتان تمکن داشته باشید، تا بتوانید ویزا دریافت نمایید.

جاب آفر کانادا 2022

شرایط دریافت ویزای جاب آفر کانادا

1.داشتن یک رزومه قدرتمند : برای این که بتوانید شانس خود را برای دریافت جاب آفر کانادا بیشتر کنید لازم است که یک رزومه قدرتمند بنویسد و در آن از تخصص و مشاغلی که مرتبط با شغل مورد نظر شما در کانادا است بنویسید بهتر است از شغل فعلی خودتان که به آن مشغول هستید را برای شانس بیشتر اخذ جاب آفر کانادا بیاورید.

2.فقط برای یک شغل اپلای کنید : با توجه به این که شغل های زیادی برای اپلای کردن در کشور کانادا وجود دارد شما وسوسه نشوید و فقط تمرکز روی یک شغل داشته باشید زیرا ممکن است که شغلی که برای آن درخواست میدهید پاره وقت باشد.

توجه داشته باشید که برای اقامت دائم از طریق اخذ جاب آفر کانادا باید جاب آفر یک ساله داشته باشید.

3.تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی :برای اخذ جاب آفر کانادا در رشته های تخصصی مثل مهندسی و … داشتن مدرک زبان آیلتس یا تافل ضروری است اما برای مشاغل عادی مثل آرایشگری، خیاطی و … مدرک زبان الزامی نمیباشد.

اما برای اخذ جاب آفر کانادا لازم است که به زبان انکلیسی یا فرانسوی مسلط باشید و در سفارت بتوانید به آسانی صحبت کنید و جواب سوال های آفیسر را بدهید.

4.مدرک تحصیلی برای دریافت جاب آفر کانادا : مدرک تحصیلی و شغل مرتبط با مدرک تحصیلی شانس شما را برای دریافت جاب آفر کانادا افزایش میدهد، سطح مدرک تحصیلی برای اخذ جاب آفر کانادا در مشاغل تخصصی متفاوت است.

داشتن مدرک تحصیلی در مقاطع بالاتر شانس شما را برای دریافت جاب آفر کانادا افزایش میدهد.

5. تمکن مالی : مهم ترین نکته ای که فرد باید در دریافت جاب آفر کانادا رعایت کند داشتن تمکن مالی است.

اخذ جاب آفر در کانادا

پیدا کردن یک کارفرمای کانادایی از مراحل اول اخذ  جاب آفر کانادا میباشد، کارفرمایان در کانادا موظف هستند تا مجوز LMIA داشته باشند،

LMIA به این معنی است که کارفرمایان باید مجوز دریافت نیروی کار خارجی را داشته باشند و تمام قوانین را رعایت کرده باشند. توجه داشته باشید که شما در صورتی میتوانید برای اخذ جاب آفر کانادا اقدام کنید که نیروی متخصص در داخل کانادا وجود نداشته باشد.

به همین دلیل دریافت ویزای جاب آفر کانادا فرآیندی سخت و پیچیده است. البته برخی ازبرنامه‌های مهاجرتی، همچون برنامه PNP استان ساسکاچوان نیازی به داشتن مجوز LMIA نبوده و افرادی که در مشاغل مورد نیاز این استان مشغول به کار باشند، می‌توانند برای شرکت در برنامه اقدام کنند.

ساده‌ترین روش‌ پیدا کردن کارفرمایان در کانادا از طریق وبسایت‌های اینترنتی کاریابی است که در آن‌ها به صورت روزانه موقعیت‌های استخدامی جدید پست می‌شود.

  • Canada Job Bank
  • eJobbo
  • Career Builder
  • Eluta
  • Monster
  • Indeed
  • Workpolis 

مشهورترین سایت‌های کاریابی در کانادا هستند که متقاضیان می‌توانند از طریق آن‌ها از جدیدترین آگهی‌های استخدام
باخبر شوند.

 

لیست مشاغل مورد نیاز جاب آفر کانادا

در ادامه برای شما لیستی از مشاغل برای دریافت ویزای جاب آفر کانادا می آوریم، برای اخذ جاب آفر کانادا باید رشته تحصیلی و تجربه کاری شما مرتبط باشد.

جاب آفر کانادا
دریافت جاب آفر کانادا

برای آگاهی از لیست رشته های به روز مشاغل کانادا برای دریافت جاب آفر کانادا لطفا با کارشناسان هراگشت در ارتباط باشید.

مهاجرت به کانادا با اخذ ویزای جاب آفر کانادا

یکی از سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا دریافت ویزای جاب آفر کانادا از یک کارفرمای کانادایی میباشد، شما با مهاجرت از طریق اخذ جاب آفر کانادا میتوانید خانواده خود را نیز با خود به کشور کانادا ببرید .

شما با دریافت جاب آفر کانادا به مدت یک ساله میتوانید اقامت دائم این کشور را نیز داشته باشید، و همسر و فرزندانتان اجازه کار و تحصیل را در خاک کانادا را دارند.

جاب آفر یک پیشنهاد کار است که از سوی یک کارفرمای معتبر در کشوری دیگر ارائه می شود و می تواند باعث اخذ اقامت آن کشور شود.

برای گرفتن جاب آفر باید رزومه کاری خوبی داشته باشید و به زبان انگلیسی یا زبان بومی کشور مقصد تسلط داشته باشید. در این صورت باید با کارفرمایان ارتباط بگیرید و درخواست کار دهید.

موسسه هراگشت، با توجه به رزومه شما برای شما با کارفرمایان کانادایی مصاحبه می گیرد. پذیرفته شدن در مصاحبه به توانایی شما و نظر کارفرما بستگی دارد و تضمینی وجود ندارد، اما برای جلب اطمینان شما، ما در ابتدا تنها درصدی از مبلغ قرار داد را دریافت می کنیم و مابقی طی انجام کار و در هر مرحله که کار شما انجام شد، از شما دریافت خواهیم کرد.

جاب آفر کانادا چیست
آنچه در این مقاله میخوانیم
درخواست مشاوره رایگان

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی
انگلیسی
روسی