02191079805

مشاوره مهاجرتی

قیمت خانه در ترکیه

آنچه در این مقاله میخوانیم

قیمت خانه در ترکیه موضوعی است که در این محتوا به بررسی آن خواهیم پرداخت.پیش تر گفتیم که خرید ملک در ترکیه یکی از روش های مهاجرتی به این کشور است و یکی از دلایلی که این روش میان ایرانیان بسیار محبوب است قیمت مناسب آپارتمان در ترکیه ست.از این رو در ادامه این قیمت ها را آوردیم تا بتوانید از آن ها مطلع شوید.

چرا اطلاع از قیمت ملک در ترکیه اهمیت دارد؟

قیمت خانه در ترکیه از آن جهت مورد اهمیت است متقاضی خرید ملک میتواند سرمایه اولیه خرید ملک در ترکیه به پول ایران را بررسی کند و با توجه به آن نوع خانه، شهر و متراژ خانه را مشخص کند.

این موضوع بسیار حیاتی است چرا که انسان برای هر کاری نیاز به برنامه ریزی دارد و مخصوصا برای کارهای بزرگی مانند امور مهاجرتی،باید برنامه داشته باشیم تا ضرر و زیانی متحمل نشویم از این رو طلاع از حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه اهمیت دارد.

قیمت خرید خانه در شهر های مختلف ترکیه

تعیین بودجه در خرید خانه در ترکیه به عوامل مهمی بستگی دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

  • شهر و منطقه
  • محله
  • متراژ خانه
  • سن بنا
  • امکانات ملک
  • انواع دسترسی ها
  • امکانات محلی و منطقه ای

قیمت ملک در آنکارا ترکیه:

آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه و پایتخت سیاسی این کشور است.قیمت ملک در آنکارا به صورت زیر است:

قیمت متوسط هر متر مربع (لیر):

حدود 2950 لیر

قیمت متوسط هر متر مربع به پول ایران (تومان)

7 میلیون و نهصد و شصت هزار تومان

قیمت ملک در استانبول ترکیه:

قیمت متوسط هر متر مربع (لیر)

5500 لیر به طور متوسط

قیمت متوسط هر متر مربع به پول ایران (تومان)

14 میلیون و 850 هزار تومان 

قیمت ملک در ازمیر ترکیه:

قیمت متوسط هر متر مربع (لیر)

به طور متوسط 4000 لیر

قیمت متوسط هر متر مربع خانه به پول ایران (تومان)

10 میلیون و هشتصد هزار تومان

قیمت ملک در آنتالیا ترکیه

قیمت متوسط هر متر مربع (لیر)

4500 لیر

قیمت متوسط هر متر مربع خانه به پول ایران (تومان)

12 میلیون و صدو پنجاه هزار تومان

قیمت خرید خانه در ترکیه

شرایط خرید اقساطی خانه در ترکیه به پول ایران

لازم به ذکر است که شرایط خرید اقساطی خانه در ترکیه صرفا برای املاک کلید نخورده و نوساز است، و همچنین برای فروش قسطی خانه باید یک سوم یا نیمی از ارزش ملک را پرداخت کنید. پرداخت مابقی مبلغ می‌تواند طی 12 تا 24 ماه آینده انجام شود.

به عنوان مثال اگر برای خرید یک خانه 80 متری اقدام کرده‌اید. و ارزش این ملک حدود 2 میلیارد (متری 25.000.000 تومان) است. می‌توانید 700.000.000 تومان یا یک میلیارد را در ابتدا پرداخت کرده و مابقی مبلغ را به صورت ماهانه و در اقساطی بین 40.000.000 تومان تا 100.000.000 تومان پرداخت کنید. به این ترتیب با خرید اقساطی می‌توانید صاحب ملک مورد نظر خود شوید.

شرایط خرید ملک در کدام یک از شهرهای ترکیه بهتر است

با توجه به رونق بازار املاک در ترکیه خرید ملک در شهرهای استانبول، ازمیر، آنکارا و آنتالیا بیشتر پیشنهاد می‌شود. خرید ملک در استانبول به دلیل این که دارای امکانات بیشتری نسبت به شهر های دیگر کشور ترکیه است نیز پیشنهاد میشود.

قیمت خانه در ترکیه نیز در شهرهای ذکر شده مناسب تر است. علاوه بر این به دلیل امکانات رفاهی و وضعیت اقتصادی بهتر، امکان رشد سریعتر ارزش ملک نیز وجود دارد.برای انتخاب بهترین شهر برای خرید خانه در ترکیه و زندگی می توانید از محتواهای تهیه شده هراگشت استفاده فرمایید.

قیمت خانه در ترکیه و سخن نهایی

با توجه به هزینه ی هر متر مربع خانه در ترکیه در می یابیم که هزینه خرید ملک در ترکیه بسیار مناسب تر از قیمت های موجود در ایران است از این رو بسیاری از ایرانیان با توجه به اروپایی بودن ترکیه و شرایط بهتر اقتصادی این کشور نسبت به کشور خودمان،ترجیح می دهند سرمایه خود را به این کشور برده و ملک خریداری کنند.با این کار نه تنها صاحب خانه در یک کشور با شرایط مناسب شده اند بلکه می توانند اقامت آن را نیز اخذ کنند.

از اینکه با ما همراه بودید سپاسگزاریم و امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مناسبی را حوزه قیمت خانه در ترکیه به شما منتقل کرده باشیم.فراموش نکنید که همواره می توانید برای امور مهاجرتی خود با ما تماس بگیرید.

قیمت خانه در ترکیه به پول ایران
آنچه در این مقاله میخوانیم
درخواست مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی
انگلیسی
روسی