02191079805

مشاوره مهاجرتی

ویزای گلوبال تلنت انگلیس | شرایط ورود سریع به بریتانیا در 2022

آنچه در این مقاله میخوانیم

ویزای تلنت انگلیس (به انگلیسی:UK’s Global Talent Visa) یکی از روش های ورود سریع و مهاجرت به کشور انگلستان محسوب می شود.در این مقاله قصد داریم به سوالاتی از قبیل شرایط اخذ ویزای گلوبال تلنت انگلستان چیست؟چگونه می توانیم برای ویزای تلنت انگلستان اقدام کنم؟هزینه های مهاجرت به بریتانیا با ویزای تلنت این کشور چقدر است؟ و سوالات مشابه آن پاسخ دهیم.

پس با ما تا انتها همراه باشید تا بتوانیم یک راهنمای جامع و مفید برای علاقه مندان به مهاجرت به انگلستان و اروپا ارائه دهیم.

ویزای تلنت انگلیس چیست؟

انگلستان از گذشته های دور به علت شرایط اقتصادی خوب،امکانات رفاهی شهروندان و دارا بودن بالاترین سطوح آموزشی و از همه مهم تر انگلیسی زبان بودن این کشور اروپایی همواره مقصد مهاجرتی بسیاری از افراد از جمله هموطنان عزیزمان بوده است.

بریتانیا سالها پیش به دنبال جذب استعداد های درخشان و نخبگان سراسر دنیا بود اما به دلیل قوانین سخت اتحادیه اروپا نمی توانست روند جذب و مهاجرت این افراد را تسریع ببخشد.اما خوشبختانه در تاریخ فوریه سال 2020 بالاخره موفق شد ویزایی با عنوان گلوبال تلنت ارائه کند و بسیاری از مشکلات علاقه مندان مهاجرت به انگلستان را حل کند.

ویزای استعداد های جهانی به مدت 5 سال معتبر بوده و ویژگی منحصر به فرد آن کم بودن مدت زمان فرآیند آن و همچنین تعلق گرفتن به افراد نخبه دارای حداقل سن 18 سال است.البته اثبات تخصص و توانایی فردی پروسه خاصی دارد و به همین دلیل ممکن است این روش برای هر کسی مناسب نباشد اما به هر حال سعی می کنیم مطالب مورد نیاز را در ادامه پوشش دهیم.توجه کنید که همواره می توانید برای تمام امور مهاجرتی خود از جمله درخواست ویزای تلنت انگلیس و فرآِند اداری آن با مشاورین ما تماس گرفته و یا فرم زیر را برای دریافت مشاوره رایگان مهاجرت سریع به انگلیس تکمیل بفرمایید.

ورود سریع به انگلیس با تلنت ویزا

ویژگی های ویزای تلنت انگلستان

  • اعتبار 5 ساله
  • فرآیند سریع صدور ویزای تلنت
  • می توانید با آن در انگلستان کارآفرینی کنید
  • می توانید با ویزای تلنت در انگلستان مشغول به کار شوید
  • قابلیت همکاری با دانشگاه ها و نهادها
  • عدم نیاز به ارائه مدرک زبان
  • عدم نیاز به تمکن مالی
ویژگی های ویزای تلنت بریتانیا

شرایط اخذ ویزای تلنت انگلستان در 2022

همانطور که گفتیم این ویزا مخصوص افراد نخبه است و برای گرفتن آن باید فرد ثابت کند که از استعدادهای درخشان بوده و شرایط مورد نیاز را برای ویزای تلنت انگلیس دارد.پس از اینکه شرایط مورد نظر تایید شود سریعا ویزا به دست متقاضی می رسد و وی می تواند به عنوان مدیر و یا کارمند در بریتانیا مشغول به کار شود.

اما انگلستان چه فردی را نخبه حساب می کند؟فرد مورد نظر باید در یکی از زمینه های زیر دارای پتانسیل بالا باشد:

-دانشگاهی و پژوهشی

یکی از شرایطی که متقاضی می تواند توسط آن برای اخذ ویزای گلوبال تلنت انگلیس اقدام کند،این است که وی در یکی از زمینه های علوم،پزشکی،مهندسی یا انسانی پتانسیل بالایی داشته باشد و یکی از شرایط زیر را دارا باشد:

  • فرد دارای یک پیشنهاد شغلی در زمینه پژوهشی و یا دانشگاهی داشته باشد
  • فرد دارای بورسیه فردی باشد
  • فرد دارای کمک هزینه تحقیقاتی مورد تایید سازمان تحقیقات و نوآوری انگلستان باشد.

-فرهنگ و هنر

متقاضی می تواند در زمینه فرهنگ و هنر نیز شناخته شده بوده و یا دارای پتانسیل بالا و آینده درخشان باشد.در این صورت نیز  می توانند برای ویزای تلنت انگلستان اقدام کنند.رشته های موجود در این زمینه عبارتند از:

  • معماری
  • سینما،فیلم و تلویزیون
  • طراحی مد
  • هنرهای ترکیبی،تئاتر،هنرهای تجسمی،ادبیات،رقص،موسیقی و غیره

-تکنولوژی دیجیتالی

متقاضی بدون نیاز به داشتن پیشنهاد کار و داشتن مهارت و سابقه کار در هر یک از زمینه های زیر می تواند ویزای گلوبال تلنت انگلستان را دریافت کند:

  • فعالیت به عنوان عضو ارشد در شرکتی مرتبط با زمینه تکنولوژی
  • داشتن سابقه کار در بخش نوآوری دیجیتال
  • دارا بودن کار تحقیقاتی در زمینه تکنولوژی و جوایز 

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای تلنت انگلیس چه مدارکی هستند؟

یکی از مهم ترین مراحل فرایند اخذ ویزای گلوبال تلنت کشور انگلستان،تهیه و ارائه مدارک لازم بدون نقص است.این مدارک عبارتند از:

شرایط اخذ ویزای گلوبال تلنت انگلیس

ویزای تلنت انگلیس و اخذ اقامت دائم انگلستان

یکی از مزایای ویزای گلوبال تلنت بریتانیا،امکان تبدیل آن به اقامت دائم در کشور انگلستان است.به این صورت که متقاضی می تواند پس از 3 الی 5 سال فعالیت در زمینه مورد نظر در خاک انگلستان،برای اقامت دائم خود،همسر و فرزندان زیر  18 سال خود اقدام کند.

موسسه مهاجرتی هراگشت مفتخر است اعلام آمادگی برای متقاضیان واجد شرایط ویزای استعدادهای درخشان بکند.همچنین ما می توانیم توسط مشاورین مجرب خود و با استفاده از تجربه آن ها،شرایطتان و مناسب بودن این روش را با توجه به رزومه شما را ارزیابی کنیم تا از هدر رفتن وقت و هزینه های اضافی جلوگیری کنیم پس با ما تماس بگیرید.

ویزای گلوبال تلنت انگلیس | شرایط ورود سریع به بریتانیا در 2022

پرسش های متداول و پاسخ های آن در خصوص ویزای گلوبال تلنت انگلیس

ویزای گلوبال تلنت انگلستان،ویزایی است که برای تسریع مهاجرت افراد دارای پتانسیل بالا،نخبگان و رهبران موفق به بریتانیا به وجود آمده است.

متقاضیان ویزای تلنت باید اثبات کنند که افرادی خاص هستند و در زمینه های مورد نیاز دارای مهارت،پتانسیل بالا و یا رهبرانی موفق هستند.

ابتدا فرد باید مهارت های خود را اثبات کند از این رو باید برای نامه تاییدیه اقدام کرده و سپس وارد پروسه درخواست ویزا شوند.

بله،پس از تایید نهایی و صدور این ویزا،می توانید همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را به انگلستان ببرید.

گلوبال تلنت ویزای انگلیس و مهاجرت
آنچه در این مقاله میخوانیم
درخواست مشاوره رایگان
فارسی
انگلیسی
روسی